Outsourcing

 
Služba ousourcingu role manažéra kvality je určená pre organizácie, ktoré potrebujú efektívne znížiť náklady na manažérstvo systému kvality, alebo nemajú k dispozícii kvalifikované interné pracovné kapacity pre zabezpečenie úloh manažéra kvality. Predmetom služby je komplexná starostlivosť o udržiavanie, aktualizáciu a zlepšovanie systému manažérstva kvality organizácie.
V rámci tejto služby sú poskytované predovšetkým nasledovné výkony:

  • Vypracovanie, prerokovanie, zabezpečenie realizácie a vyhodnotenie ročného plánu za oblasť systému manažérstva kvality
  • Koordinácia činností pri inovácii procesov, udržiavaní a zlepšovaní systému manažérstva kvality
  • Zabezpečenie aktualizácie a riadenia dokumentácie systému manažérstva kvality
  • Zabezpečenie plánu a výkonu interných auditov systému manažérstva kvality, kontrola realizácie nápravných a preventívnych opatrení a vyhodnotenie ich účinnosti
  • Príprava organizácie na externé audity a zabezpečenie realizácie opatrení pre odstránenia nálezov z externých auditov
  • Overovanie dokumentácie systému manažérstva kvality z hľadiska požiadaviek normy ISO 9001:2008
  • Vyhodnotenie informácií o efektívnosti procesov, spokojnosti zákazníkov a spokojnosti zamestnancov
  • Príprava periodických správ pre preskúmanie systému kvality manažmentom spoločnosti
  • Ďalšie výkony podľa požiadaviek objednávateľa súvisiace s predmetom zmluvy a dohodnuté v mesačných plánoch, predovšetkým podpora kvality realizovaných projektov formou:
    • Prerokovania a špecifikácie požiadaviek zákazníka na charakteristiky kvality pripravovaných projektov
    • Spolupráce pri vypracovaní plánov kvality pre pripravované projekty a zákazky
    • Podpora vedúceho projektu počas realizácie projektu z hľadiska aplikácie systému kvality
    • Vyhodnotenie ukončených projektov a zákaziek z hľadiska systému kvality.